sobota, 10 stycznia 2015

# avon # bardziejmilo

AVON ' foot works ' - krem do stóp "Wiśniowa Świeżość"


Po ciężkim dniu każdemu należy się odrobina relaksu. Postanowiłam zrobić małe spa dla swoich stóp. Użyłam do tego kremu do stóp od firmy Avon. Cudowna wiśniowa świeżość sprawiła, że moje stopy stały się odżywione i odpoczęły po intensywnym dniu.




AVON ' foot works ' - krem do stóp "Wiśniowa Świeżość"


Krem o zapachu wiśniowym - dodam, że bardzo intensywnym! Dla maniaków owocowych zapachów to nie lada rarytas. Zapach wręcz kusi do spróbowania :P 
Jeśli chodzi o konsystencję - jest lejąca, dobrze rozprowadza się po ciele, bez problemu krem zmywa się z rąk. Jego działaniem - jak zapewnia producent - jest nawilżenie. Tą rolą spełnia znakomicie. Dla lepszych efektów najlepiej jest nalożyć jeszcze jedna parę skarpetek, np na noc. Ja tak robię, wtedy też dodatkowo stopy są rozgrzane po masażu wykonanym podczas nakładania krem.  
Cena za produkt waha się od 6 do 9 zł, zależnie od katalogu.



W tle widać stopy schowane już do skarpetek - Planet Spa od Avon. Są to specjalne skarpetki przeznaczone do zabiegów kosmetycznych gdyż dodatkowo nawilżają. 
Skład: 97% bawełny i 3% elastanu. 

Nałożenie skarpetek na stopy przyśpiesza wchłanianie kremów a także rozgrzewa stopy dzięki czemu wspomagają działanie kosmetyku. 

Moja ocena: 10/10, czy użyję: cały czas używam i chwalę mocno :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz