niedziela, 28 grudnia 2014

# aero volume # avon

AVON - zestawienie tuszy | Big Daring, Aero, SuperFull, ColorTrend, Drama, SuperSchock |


Wybór dobrego tuszu to nie lada wyzwanie. Weźmy na przykład te z katalogu znanej nam firmy Avon. Przez te kartki przewijają się różne, najróżniejsze. Przygotowałam dla Was mały przegląd tych, które są dostępne i być może zainspirują Was do zakupu :)



dziś pod lupą - tusze do rzęs w kolorze czarnym. 
1. BIG DARING  2. AERO VOLUME 
3. superFULL 4. colorTREND 
5. superDRAMA 6. superSHOCK

1. AVON, mascara BIG DARING - nowość wśród tuszy,

 Wizaż opisuje: "Do 6 razy grubsze, jedwabiście gładkie i miękkie rzęsy. Bez grudek, sklejania i rozmazywania. Szczoteczka pokrywa każdą rzęsę jedwabistą formułą dla spektakularnej objętości. Rzęsy są grubsze jak nigdy dotąd. "
Moja opinia:  Jak dotąd jeden z najlepszych tuszy na jakie trafiłam. Pięknie podkreśla i rzeczywiście wydłuża rzęsy. Szczoteczka profilowana jak widać na zdjęciu.  Jak dla mnie 10/10 .


2. AEROVOLUME, mascara do rzęs 

 Wizaż: "Efekt pogrubionych, lekkich i uniesionych rzęs. Super lekka formuła z cząsteczkami wypełnionymi powietrzem sprawia, że rzęsy są pogrubione, a jednocześnie lekkie i uniesione. Szczoteczka o unikalnym kształcie z długimi, miękkimi włóknami unosi rzęsy i równomiernie pokrywa je tuszem. "
Moja opinia: Podkreśla owszem ale niestety nie unosi jakoś super. ocena:  8/10 .


3. superFULL, mascara do rzęs. 

 Wizaż: " Pogrubia rzęsy 5-krotnie, nie obciążając ich przy tym. Dzięki temu rzęsy natychmiast wyglądają oszałamiająco, są znacznie grubsze, ale jednocześnie perfekcyjnie rozdzielone i podkreślone. "
Moja opinia: Kolor nadaje, trzeba niestety się natrudzić, żeby uzyskać jakikolwiek efekt. Szczoteczka jest w środku lekko wklęsła, co trudno jest złapać na zdjęciu. Bardzo nie poręczna szczoteczka. Ocena: 4/10


4. colorTREND plump out

Wizaż: "Pogrubianie, nie sklejanie! Dzięki tuszowi `Rzęsy w powiększeniu` osiągniesz ekspresową objętość dla rzęs. Dostępny w dwóch kolorach.  "
Moja opinia: To seria typowo dla nastolatek, mnie nie urzekła. Lepiej dodać parę zł i kupić coś z lepszej półki. ocena 3/10 


5. superDRAMA 

Wizaż: " (..) Specjalne mikrodrobinki maksymalnie pogrubiają, a ultralekkie mikrowłókna nadają spektakularną długość każdej rzęsie. Efekt do 20% większych oczu.  Objętość i wydłużenie w jednym ruchu. "
Moja opinia:  Totalny nie wypał. Nałożenie tuszu na rzęsy to prawdziwa katorga! ocena: 0/10 !


6. superSHOCK 

Wizaż: "Zaawansowana formula: unikalna formuła z mikrowłóknami jak gąbeczki by nadać każdej rzęsie z osobna nieprawdopodobna i niezwykle trwałą objętość. Efekt: do 12x grubsze rzęsy za jednym pociągnięciem szczoteczki tylko od Avonu. " 
Moja opinia:  Szczoteczka elastyczna z drobnymi włoskami bardzo dobrze rozczesuje posklejane rzęski, dobrze nakłada się tusz dzięki poręcznej rączce i gumowej główce. moja ocena 7/10. 



Brakuje mi tu jeszcze jednego tuszu, mianowicie: Avon INFINITIZE.  Szczoteczka profilowana w trzech miejscach. Każda z części idealnie wydłuża i podkreśla rzęski. Żadna szczoteczka jeszcze nie wyczesała tak dokładnie maleńkich rzęsek tuż przy oku :) 


tymczasem, podsumowując dzisiejszą notkę - oto moja toplista :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz